23 Şubat 2013 Cumartesi

                  SABUN DEYİP GEÇME!!!
   Evde süslemedik ne kaldı diye düşünmemek gerek.Her an herşey olabilir.Hele mevzu sabunsa benden mümkün olduğu kadar saklamak gerek :)Dayanamıyorum.Kokusu bir taraftan hele böyle süslenip püslenip kendi hazırladığım tabaklarda arkadaşlarımın veya sipariş verenlerin evlerini süslediklerini düşündükçe yüzümde bir tebessüm oluşuveriyor.Bakalım sizler beğenicekmisiniz...











         Tabi sizlerle paylaşmak için acele etmemden sebep bunlar tam bitmiş halleri değil.Bir dahaki severe ambalajlı ve süslemeleri bitmiş şekillerini de sabırsızlık etmessem muhakkak paylaşıcam.Şimdilik sevgiyle kalın :)

18 yorum:

  1. beğenilmicek gibi değilki çok cici görünüyorlar :)
    kullandığın sabun ne?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.Reklam olacak ama bu hacı şakirin Türk Hamamı diye 4'lü kalıp sabunları var.Onların hem kokusu çok kalıcı tüm banyoya yayılıyor hemde yumuşak oldukları için bıçakla dilediğin gibi şekil verebiliyorsun.Umarım yardımcı olabilmişimdir :)

      Sil
  2. çok şirinler :)Bloğunu takibe aldım.Banada beklerim canım..İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler ve hoşgeldiniz.Bende hemen blogunuza iadeyi ziyarete geliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. harikalar ama bunlar kullanılmaz galiba...kıyılmaz bu kadar emeğe...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.Bende kıyamıyorum bu nedenle çoğu zaman karşılarına geçip uzun bir süre seyrediyorum :)

      Sil
  5. Canım harika olmuş sabunların bende yaptım çok bunlardan ama seninkilere de bayıldım. Yapması da çok zevkli değil mi :) emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Zeynepcim.Ben bunları yaparken çok keyif alıyorum hele birde beğenenler oldukça değmeyin keyfime :)

      Sil
  6. sevilmezlermi çoook! seçtiğin resimlerde çok cici ve çok güzel uygulamışsın.ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim.Bu tarz cıvel cıvıl resimler hem uygularken hem kullanırken keyif veriyor bana :)

      Sil
  7. cooookkk tatlı olmuuuuuuuuuşşşşşşşşşşşşş...

    YanıtlaSil
  8. ama cok güzelller emeklerınıze sağlık

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. Bloğuna gelince hep gözüm bu sabunlara takılıyor.Tekrar ellerine sağlık şekerim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...