12 Şubat 2013 Salı

GÜLLÜ,ÇİKOLATALI SÜSLÜMÜ SÜSLÜ SABUNLAR

Sabun dekupajı zevklimi zevklimi zevkli bir uğraş.Aslında uzun bir süre kendi sabunu mu üretme çabasına girdim.Kostiğin zararlarını öğrendikten sonra kendim doğal aromatik sabunlar yapayım istedim fakat bunun hiçte kolay olmadığını en sonunda keşfettim.Ev ortamında fazlasıyla riskli.Bende madem kendim yapamıyorum var olan sabunlara hoş bir görüntü katayım dedim.

     Dekupaj için dekupaj tutkalı,temiz yüzeyli sabun,dekupaj kağıdı ve su geçirmeyen verniklerden kullanmanız yeterli.Uygulayacağım dekupaj kağıtlarını ben yazıcıdan kendim çıkartmayı yeğliyorum çünkü hobi ürünleri satan yerler bulunduğum bölgede çok az ve yüklü fiyatlara satılıyor.Bende internette hoşuma giden desenleri kullanıyorum.

    Bu sabuncuklar bir arkadaşıma ev hediyesi olarak gidecekler.Değişik hediye arayanlar için gerçekten kurtarıcı oluyor.Mis gibi kokması bir yana görsellikle herkezi gülümsetiyor.

1 yorum:

  1. Sabun ben de çok severim. Tatildeyken bir sürü sabun aldım.Çok güzeller :)Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...