13 Şubat 2013 Çarşamba

                                           İTHAL KUMAŞ MACERAM



             Herkese Selamlar.Benim gibi onbin türlü merakı olan bir insansanız muhakkak ki bazı malzemeleri tedarik etme amaçlı mağazaları arşınlıyorsunuz demekki :)Şimdi gelelim işin macera kısmına.Yaşadığım yer Bursa'nın ufak bir kasabası ve neyazıkki aradığımı bulmak çok zor.Ne zamandır yurtdışında bulunduğum süreçte sıkça rastladığım kumaşlardan istiyordum fakat bulamadım.Yabancı sitelerden sipariş vermek fahiş fiyatlara maloluyor.Ben böyle kara kara düşünürken Bursa'ya yaptığım ufak bir ziyaret sonucu artık kumaş pazarlarına bu kumaşların getirilmeye başladığını öğrendim.Yalnız henüz döşemelik seçeneği olarak mevcut ama sanırım yavaş yavaş daha farklı seçenekleri de ulaşır.Asıl anlamadığım kumaş cenneti olmamıza rağmen neden bunları kendimizin üretemediği kısmı.
             Neyse fazla derine inmeden bunları gördüğümdeki mutluluğu anlatayım sizlere.Metresi yaklaşık 10-15 Tl arası değişiyor ama yaklaşık 1 mtreden ben çok rahat iki kırlent ve bir devasa yaslanma yastığı oluşturdum.Hobi odam olarak kullandığım odada misafir yatağım bulunuyor.Bu matruşkaları pazardan alıp yatak örtüsü yaptığım sarı poların üstüne dizayn edip matruşkalı bir şark köşesi yaptım.Ama bakın ilk deneyen kim oldu :)
          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...