12 Şubat 2013 Salı



KEÇE'Lİ HARİKALAR DİYARI




Her ne kadar orkidemede poz verdireyim desemde resmim ters oldu döndüremedimde ama mühim olan yarım yamalak ta olsa morlarımı gösterebildim.Üst resimdeki cicilerim bebek bekleyen çok sevgili bir arkadaşıma hediye gitti.Bu dönem ne hikmetse her tarafım hamile dolu.Allah hepsini sağlıkla sıhhatle kurtarsın ...


     Patiklerin kalıplarını ben ayak  ölçüsüne göre yapmaya çalışıyorum.Kartona tıpkı çocukken elimizi kağıdın üstüne koyupta yaptığımız çizimler gibi çiziyorum.Kalıbı keserken dikiş payı için 1-2 cm'lik pay bırakıyorum.Üst tarafı için çok uğraşmaya gerek yok aslında çünkü alt tarafının boyuna denk getirebildiğiniz sürece keçe kullanım olarak çok rahat.Dikim işleminde keçeye en çok yakışan ve sağlam olan dikim yorganlama dikişi.Kirazlı olanlar sipariş gidiyorlar...Umarım beğenilir...güle güle kullansın Ecrin bebek :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...